مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 12:552021-06-16سياسي

دانشگاه امام رضا(ع) پس از حرم رضوی، دومین اولویت آستان قدس است 


دانشگاه امام رضا(ع) پس از حرم مطهر رضوی و امر زیارت دومین اولویت آستان قدس موضوعات فرهنگی و علمی است.

  - دانشگاه امام رضا(ع) پس از حرم رضوی، دومین اولویت آستان قدس است  ایسنا/خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی گفت: دانشگاه امام رضا(ع) پس از حرم مطهر رضوی و امر زیارت دومین اولویت آستان قدس موضوعات فرهنگی و علمی است.

  حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی امروز 26 خردادماه در آیین افتتاح پروژه های آموزشی واحد خواهران دانشگاه امام رضا (ع) که در سالن همایش شهید سلیمانی پردیس خواهران این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: تأسیس دانشگاه توسط آستان قدس تلاشی در راستای امتداد جریان علمی و فکری امام رضا (ع) در جامعه است.

امام رضا (ع) به عالم آل محمد (ص) معروف هستند، این عالم آل محمد (ص) بودن تنها نباید محدود به کتاب ها و روایات باشد، این عالمیت باید در فرهنگ جامعه امتداد و ظهور و بروز پیدا کند.

وی افزود: وجهه علمی حضرت رضا (ع) در تمام جامعه به ویژه مجموعه های منتسب به این حضرت باید جلوه داشته باشد و با روایاتی از تلاش حضرات معصومین (ع) برای روشنگری در جامعه مطرح می کنیم جامعه ای که فاقد علم و دانش باشد به تمدن نخواهد رسید، پیغمبر اکرم (ص) جامعه جاهلیت پیش از اسلام را با دو بال علم و دین به بزرگترین تمدن توحیدی بشری مبدل ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه امام رضا(ع) پس از حرم رضوی، دومین اولویت آستان قدس است 

دانشگاه امام رضا(ع) پس از حرم رضوی، دومین اولویت آستان قدس است